sobota, 25 lutego 2012

446. Holandia - dubel

Oficjalną mam jedną, ale jakiś czas temu otrzymałam taką samą od Mikisa. Był w Holandii na spotkaniu postcrosserów, i właśnie taką mi wysłał. Mój błąd, ze nie usunęłam z favów, ale. Ogólnie pocztówka jest świetna, więc mi to nie przeszkadza ;) Tutaj był popełniony wpis. Właściwie to się za bardzo nie rozpisałam na ten temat, tak patrzę.
Co my tam widzimy?
The Guardian – dziennik brytyjski o poglądach liberalno-lewicowych, wydawany przez Guardian News & Media (część Guardian Media Group plc).
Le Figaro – francuski dziennik wydawany od 1826 w Paryżu. Początkowo był uznawany za satyryczny, teraz ma lekko prawicowe poglądy
La Repubblica – dziennik włoski o poglądach lewicowych wydawany od 1976 roku w Rzymie przez Gruppo Editoriale L'Espresso Spa (Grupa Wydawnicza L'Espresso S.A.)
The Times – wysokonakładowy brytyjski dziennik społeczno-polityczny wydawany od 1785 roku w Londynie, od 1981 przez News Corporation Ruperta Murdocha.
Financial Times – dziennik brytyjski o elitarnym charakterze i międzynarodowym zasięgu, zorientowany na tematykę gospodarczą i finansową (wydanie sobotnie publikuje też artykuły poświęcone kulturze i sztuce), wydawany od 1888 r. w Londynie. Pomimo nazwy pismo nie ma nic wspólnego z The Times.
De Telegraaf - największy holenderski dziennik o nakładzie około 800 tysięcy egzemplarzy, wydawany w Amsterdamie. Gazeta często określana jest jako populistyczna bądź liberalna.
Die Welt – wysokonakładowy niemiecki dziennik założony w 1946 w Hamburgu. Dziennik określa się sam jako liberalno-kosmopolityczny, ale uważany jest powszechnie za konserwatywny i prawicowy. Jego nakład przekracza 200 tysięcy egzemplarzy, a gazeta dostępna jest w ponad 130 krajach.

1 komentarze:

Susanna szyje pisze...

Świetna jest, bardzo stylowa!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...