piątek, 27 stycznia 2012

384. Polska

Tę kartkę dostałam w ramach RR Cityview. Ponoć miałam ją w ulubionych. Ponoć o tyle, że szukałam jej, ale nie znalazłam w tych moich favach, więc.. ;) Niemniej jednak musze przyznać, że bardzo mi się ta pocztówka podoba.
Za wikipedią: Ogród japoński został założony w latach 1909-1912 w związku z Wystawą Stulecia w 1913 r., z inicjatywy hrabiego Fritza von Hochberga z Iłowej i zaprojektowany przez japońskiego ogrodnika Mankichi'ego Arai. Niestety, po wystawie zabrano większość z wypożyczonych detali, decydujących o japońskim charakterze ogrodu.(...) Współcześnie jest to już ogród japoński nie tylko z nazwy. Stanowi unikatowy w Europie, żywy fragment japońskiej kultury.
Bardzo fajnie, o ogrodzie japońskim, napisali na tej stronie.  Tyle razy byłam we Wrocławiu, i ani razu nie byłam w tym ogrodzie. Ba! Wstyd się przyznać, że do niedawna nie wiedziałam nawet że istnieje. Muszę to nadrobić, koniecznie!

1 komentarze:

Pasażerka pisze...

przyznam, że też nie miałam zielonego pojęcia o jego istnieniu, więc chyba nie jest to specjalnie znany "zabytek" we Wrocławiu ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...