piątek, 20 stycznia 2012

368. Filipiny

Przyjemna, ale nie zachwycająca. Lubię tego typu kartki. Szczególnie panoramy i szczególnie duże miasta. Kartka oficjalna z Filipin (już druga!). Przedstawia nieduże (liczy ok. 130tyś.mieszkańców) miasto Dumaguete położone na południowo-wschodnim wybrzeżu wyspy Negros, nad Morzem Mindanao. Jest to miejsce chętnie odwiedzane przez turystów. Nie tylko dlatego, że jest łatwo dostępne, ale ze względu właśnie na oświetlenie miasta, które tak bardzo mi się podoba. Pomyślcie jakież to jest romantyczne - spacerować brzegiem morza, subtelnie oświetlonym i słuchać szumu fal...

3 komentarze:

A. pisze...

Widzę, że postcrossing Cię wciągnął :) ja jestem w postcrossingu od jakiegos miesiąca. niesamowita radość znajdować kartki w skrzynce! uwielbiam to uczucie zaskoczenia! :) pozdrawiam i wesołego postcrossingu!
lunameansmoon.blogspot.com

Pasażerka pisze...

na Filipiny to zupełnie nie wygląda, ale i tak zazdroszczę, bo ja nie mam jak na razie żadnych oficjalnych Filipin!

pozeczkovva pisze...

żeby tak moje 100tysięczne Jastrzębie wyglądało jak to na pocztówce, wrrr..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...