środa, 7 marca 2012

478. Rosja - dwa mosty

Bogdan Khmelnitsky Bridge/Kiyevsky Rail Terminal/Fountain 'The Abduction of Europa' in Square of Europa
Kiedy wczoraj przyszła ta pocztówka, byłam strasznie zawiedziona. W dodatku myślałam że dubel. Dzisiaj ją zarejestrowałam, przemilczałam sprawę, że taką mam (i sobie w duchu aktualnie gratuluję), polazłam do półki by wyciągnąć poprzednią kartkę i mówię, wrzucę obie na raz, jako dubel. Wyciągnęłam i... się okazuje, że mam dwie różne pocztówki, ale pomyśli się można.
Krasnoluzhsky Bridge
Jako pierwszy dostałam ten drugi, także ogólnie zarys, kolorystykę i fakt 3 okienek zapamiętałam, ale po nazwach nie. Aż mi głupio.. Dobra, przestało mi być głupio, albowiem wiki mi podpowiada, że nazwa te mosty.. aaaa sami poczytajcie zresztą: klik

0 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...