piątek, 24 września 2010

131. Chiny, Bailong Guojiang

Pewnego pięknego dnia, napisał do mnie Vincent z Chin z prośbą o wymianę prywatną. Zgodziłam się. Uraczył mnie m.in. taką pocztówką. Miejsce przedstawia "Bailong Guojiang", które oznacza "White Dragon Crossing the River" . Wodospad ten znajduje się w okolicach "Lesser Three Gorges". Jest to przełom trzech wąwozów na rzece Jangcy. Ciężko znaleźć jakieś informacje o tym wodospadzie, ale Vincent napisał mi, że zarówno smok jak i ten wodospad są symbolem tajemnicy jak i siły Chin. I zaznaczył, że chińskie smoki są "ciutkę" inne niż te, które sobie wyobrażają Europejczycy. Na czym polega różnica? Nie wyjaśnił.

2 komentarze:

Petitek79 pisze...

Czuję że ta woda z wodospadu jest lodowata. Zimno mi się zrobiło patrząc na tę kartkę

Magda pisze...

Cudowna... W takim moim ukochanym stylu! Piekno natury!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...