środa, 15 września 2010

117. Polska, Wrocław

Piękny Wrocław od Sary. Dziękuję. 
Piękny dla mnie. Nie wiem czemu, ale dla mnie Wrocław jest jednym z najpiękniejszych polskich miast. Mam do niego słabość, oraz do Galerii Dominikańskiej, gdzie na trzecim piętrze wraz z mężem jedliśmy lody "ze bitą śmietaną" (oryginalna reklama lodziarni ;)) Pamiętam jak w 97 roku sama uciekałam przed powodzią, a potem pojechałam do rodziny do Wrocławia - obraz nędzy i rozpaczy, ale odbudowano go, oczyszczono. Lubię Wrocław bardziej niż Kraków, który mam pod nosem :)
Na pocztówce Most Tumski - przed nim św Jadwiga oraz św. Jan Chrzciciel, dzieło Gustawa Grunenberga  a za nimi - latarnia gazowa :)

1 komentarze:

heksita pisze...

I te wszechobecne kłódki na barierkach, zawieszane przez pary młode, niby na pomyślność w związku... ;).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...