piątek, 27 sierpnia 2010

91. Niemcy, Hamburg

Bardzo ładna pocztówka z Hamburga z Niemiec w ramach RR. Kartka ta, uświadomiła mi, że jednak nie potrafię czytać ze zrozumieniem, albo inaczej - nie czytam reguł. Wydawało mi się, że mam wysłać dwie "tam", a nie wszyscy do wszystkich. Ale przeprosiłam już Niemkę, obiecując poprawę, i mam w planach wysłać jej jakąś inną pocztówkę z czymś jeszcze. Fakt, mogłam się nie przyznawać, ale byłoby mi głupio...
Wracając do pocztówki, Hamburg - Hanzeatyckie miasto niemieckie, największy port morski w tymże kraju (75 mln ton przeładunku), wielki ośrodek przemysłowy (statki, elektrotechnika, przetwórstwo ropy, przemysł spożywczy) i finansowy. Stara historia i nowa kultura łączą się tutaj w jedno. I jest to bardzo trafne połączenie (wg mnie).

0 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...