piątek, 10 lutego 2012

412. Chiny

Albowiem mamy rok smoka, to ja mam już drugą kartkę. Inną, ale także ze smokiem - o tutaj.
Tutaj można przeczytać ciekawy artykuł z NYT. Ogólnie, jak się wczytuję w te wszystkie informacje, to.. dosyć ciekawe się wszystko wydaje. albo ja już taki prymityw jestem, że dla mnie wszystko jest interesujące.
1916, 1928, 1940, 1952, 1964, 1976, 1988, 2000, 2012 << daty te symbolizują urodzonych w roku Smoka. Ludzie urodzeni w roku Smoka są dobrego zdrowia, tryskają energią, długo żyją, łatwo się irytują, są niecierpliwi i zawzięci.
Z drugiej strony są godne zaufania, szczere, odważne i pewne siebie. Są perfekcjonistami i wymagają tego samego od innych. Zawsze starają się pokazać swoje pozytywne cechy, ale czasem przesadzają ze swoją rolą jako błyszczących przykładem. W życiu smoki są nieugięte i odnoszą sukcesy czymkolwiek się zajmują. Pośród dwunastu znaków zodiaku są uważane za najbardziej ekscentryczne osoby. Pasują do osób urodzonych w Roku Szczura, Koguta, Węża lub Małpy. [klik]
Przyznać się, kto się urodził w roku Smoka i jak bardzo pasuje mu ten opis?

0 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...